En fyr i et liv i en hverdag.

søndag 30. desember 2007

Ber om utreisetillatelse


Da er det gjort! Året er omme. Jeg takker for meg. Drar avsted til varmere strøk. Dette har blitt en tradisjon. Reiser til Tenerife. Har gjort det 11 av de 13 siste årsskfter. "For å late som om det ikke har gått enda ett år" som det sto i Magasinets reportasje fra Graceland. Jeg innrømmer gjerne at jeg gleder meg og fortår de som også gjerne ville ha vært med. Det er mye plass på øya, så det er bare å bestille til neste år.
Noen oppsummering av året har jeg ikke tenkt å gjøre her, bare konstatere at det ble nok et "spessielt" år på mange måter.


Takk for i år til alle mine trofaste lesere! (Det vil si Øivind og et par til). Regner vel med å mobil-blogge litt de neste 14 dagene hvis jeg finner en mobil-dataforbindelse som virker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år til deg og dine!

Og god tur :)

cammie sa...

God tur og godt nytt år!

Etter meg kom disse to

Etter meg kom disse to
Vakkert er vakkert