En fyr i et liv i en hverdag.

tirsdag 4. desember 2007

Det er godt å sove

,men helst om natta. Slik var det ikke i natt. Lå og venta på at John Blund skulle komme. Han hadde det tydeligvis travelt andre steder. Jeg hadde lagt opp til en travel dag i dag. Skulle være en liten virvelvind og få unna mye av det som lå for og hastet mest. Fikk jo gjort noe, men er jeg fornøyd? Nei, blir sjelden det, men tross alt, hagemøblene er i hus og det er plass til nytt rask i bua. Det kunne vært værre.
Det er en trøst at det er en ny sjanse i morgen. Da skal kontoret mitt til pers. Hjemmekontoret trenger en arkeologisk utgraving. Det blir spennende å se hvordan det går. ...men nå står det på trykk. Kanskje bra at dette ikke er en populær blogg som alle leser!

2 kommentarer:

Øivind Haugen sa...

Hmmm tror du ja. Men jeg leser alt. SÅ det er best du rydder kontoret imorgen hehe....

Øivind

cammie sa...

Du blir sett ja, så nå burde det være ryddig ;)

Etter meg kom disse to

Etter meg kom disse to
Vakkert er vakkert