En fyr i et liv i en hverdag.

mandag 3. desember 2007

På vei opp?

Er litt nede i sumpen. Sliter med å komme i gang med hverdagens gjøremål etter en litt "uvanlig" periode. Jeg har vært på tur. Det er mange tanker og inntrykk som må bearbeides. Det har tatt mye lenger tid enn jeg regnet med å "lande."
I midten av november dro jeg sammen med en hel gjeng gode hjelpere til Memphis, Tennessee. Hovedpersonen på reisa var min sønn, Henning. Han er litt spesiell må en kunne si. Jeg har ikke tenkt å skrive alt om det her. Det har jeg skrevet om før. Er du interessert kan du gå inn på "Henning to Graceland, .. It´s now or never!"
Hverdagen ja. Hvordan dra seg igang etter håret når energinivået er lavt og oppgavene som venter er mange og tilsynelatende uoverkommelige? Dette er i alle fall en god start! Jeg har et lite håp om å skrive meg opp og ut i sumpen. .og så får jeg snart hjelp av at sola snur.

1 kommentar:

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Skriving kan være et nyttig redskap for mange. Tror det er lurt å sette tanker på papiret. Det hjelper i hvert fall meg til å sortere litt...

Ønsker deg og dine ei god helg.

Etter meg kom disse to

Etter meg kom disse to
Vakkert er vakkert